مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى وتشارك معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك للتسجيل معنا شارك معنا برد او موضوع جديد وكن عضو مؤثر ولا تقرا وترحل

مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى وتشارك معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك للتسجيل معنا شارك معنا برد او موضوع جديد وكن عضو مؤثر ولا تقرا وترحل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِي الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ ))

الرئيسيةالرئيسية  نكت*نكت Empty  أحدث الصورأحدث الصور  المنشوراتالمنشورات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
راية الاسلام

صندوق تطبيقات جوجل

موضوعات  الحياة

تطبيق google app box

نكت*نكت

كاتب الموضوعرسالة
الكابتن
عضو فعال جدا
عضو فعال جدا
الكابتن

البلد : مصر

نكت*نكت Empty
مُساهمةموضوع: نكت*نكت   نكت*نكت Icon_minitimeالأحد 12 أبريل 2009, 11:37 am

واحد بيتخانق مع مراته فبيقولها:انتى ليه مبتحبيش قرايبى قالتله
لا والله انا بحبهم بدليل ان انا بحب حماتك اكتر من حماتى

===================

مرة واحد راح مستشفى المجانين لقى كل المجانين عماللين ينطوا و يقولوا احنا فشار,احنافشار.فلقى واحد
قاعد على جنب فقال بس هو دا العاقل اللى فيهم,فراح قالو انت قاعد ليه كدا,راح قالو سيبنى دلوقتى عشان انا لازق فى الحلة

===================

مره واحد سافر السودان بالليل
ماشفش حد

===================

مره واحد كل يوم يعدى على الخباز ويقوله عندك فطيره بطاطس والخباز يقوله لا اول يوم وتانى يوم لمده
اسبوعحتى صنع له الخباز فطيره البطاطس فقاله الراجل عندك فطيره بطاطس فقاله الخباز نعم عايز فقاله الراجل يعع طبعا لا بتاكلوها ازاى

=================

نكت*نكت
صفحة 1 من اصل 1